23.2.2012

Kun on väsy niin sesse piristää

Ihan naurettava väsy koko ajan. Gnaaaah. Kello on kymmenen ja kropassa tuntuu aamuyöltä. Viime viikonloppu meni reissatessa Helsingin suuntaan ja sitten muutaman kokemuksen jälkeen takaisin. Tyttöjen reissu <3
Helsinki oli mukava, mutta katujen kunnossapito kamalana pyrypäivänä oli jotakin ennenkuulemattoman surkeaa. Kehä ykkösen sisäpuolella oli jo muutama auto penkassa, näkyvyys 30metriä ja tie lähinnä perunapeltoa.
Kävimme Helsingissä sekä stand upissa että yleisessä saunassa. Sauna oli voittanut jonkun palkinnonkin vuonna 1994, kategoriassa paras julkinen sauna taimuutayhtälumoavaa. Olihan se mukava ja erilainen kokemus. Jos olisimme senkin ajan vain shoppailleet jossain Kampissa, olisi viikonloppu ollut tyystin tylsä. No, shoppailua ei ollut "aikataulutettu mukaan ollenkaan", mutta ehdin silti käydä pikapikaa muutamassa liikeessä Forumissa (tosin esim. Gina Tricotissa oli ihan kamalan järkyttäviä vaatteita..pastellivärejä, yhhyh). Reissussa pitää myös syödä hyvin. Ja sitä tehtiin. Maha oli täynnä lähes koko ajan ainakin minulla. 
Bataatti kuuntelee hyviä juttujamme
 
Mahtavat tarjoilut, kiitos murumarja <3

Mun naikkosten tassut. Omani on tietenkin tuo reikäinen ja karvainen sukkahousu.
Reissu oli kiva, mutta maanantaina väsytti.  Onneksi maanantaina töistä tullessa koira oli päättänyt piristää meitä ja pankkitilejämme repimällä muutaman laskun tuhannen p****n  päreiksi. Thanks, love. Nyt on pyykkikori postireiän alla. Piti siis tänään etsiä pahvinpala ja tuhota se Ai että, isi tykkää. 
Tässä vähän luonteenselvennyksenä Pepin puhekuplia:

"Olen tosi reipas ja ansaitsen makkaraa,please please, kiltit ihmiset" (Huomatkaa tyylikäs koiranruokasäkki-sisustuselementti)
 "Olen rento-regina, kuten koiratätini Iina, ja minua saa raapsuttaa masusta, vih vih."

"Olen hyvin, hyvin kiltti, pieni koira."

"Vai olenko,kjäh kjäh."
"Kyllä mä kuulen, mitä te puhutte."
"Voitteko rakastaa minua?"
No kyllä me voidaan. 
En ole ennen ottanut näin paljon kuvia lattiastamme, nyt huomaa, kuinka ruma se on. Mutta te voitte vain katsoa koiraa, ok?
Ihanaa viikonloppua!!

4 kommenttia:

  1. Iina 9-vuotta päätti tänään varastaa mun sängyltä räkäpaperin ja repiä sen myös tuhannen pillun päreiksi lattialle! Ja kun en eka huomannu sitä niin se tuli repimään sitä uudelleen, että huomaan :D

    VastaaPoista
  2. Ei voi mitään, on se vaan niin lösseli tuo eläin. <3

    VastaaPoista

Kiitos sanoistanne!