13.9.2011

Nainen on rautaa ilman terästäkin

Olen ilman lävistystä. Se on loppu ny. Se on jännä, kun sekä korun otto että poisto ei koskaan ole mikään numero minulle. Monelle muulle se on jännä paikka, että rinsessalla onkin yhtäkkiä koruton naama, kirjaimellisesti. Mies sanoi jo ovelta, että näytät hassulta ja erilaiselta. Tapaamiani lapsia ja nuoria taas kiinnostaa loputtomasti missä lävistykset on otettu, mistä korut ostettu ja otanko lisää lävistyksiä ja..ja..
Jotkut aikuiset ovat tekopyhän paheksuvia, vaikka heilläkin killuu korvissa korvakorut. Minusta lävistyksiä on kahdenlaisia, tavallisia ja erikoisia/extremejä. Tavallisia ovat suurin osa kasvojen lävistyksistä, nännit, korvat ja sensellaiset. Erikoisia ovat surfacelävärit, eli vaikka niskassa tai rintakehällä sijaitsevat. Minulla on ollut vain tavallisia, jotka tänä päivänä taitavat olla aika valtavirtaa. Enivei. Otin pois, ja ihan nätti olen edelleen.
On vain niin paljas olo...:)Olen tänään ollut oikea kätevä emäntä. Leipasin marjapiirakkaa, ja ohje löytyi Marttaliiton sivuilta martat.fi.
Hyvää tuli!
Ja saako olla vaniljavaahtoa marjapiirakalla? ;) 
Kauniita syysiltoja ihmetellen,
Katrinsessa
PS mieskin sanoi nätin naamani olevan alkuhämmennyksen jälkeen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sanoistanne!