12.9.2011

"Eipä tänne tämän kummempaa"

Tuon otsikon lausahduksen on isäni minulle sanonut tämän kymmenen vuoden aikana kun olen omillani asunut joka kerta, kun olen soittaessa kysynyt, että mitäs kotiin kuuluu. Se on sellainen lausahdus, että tiedän kaiken olevan melko hyvin ja ennallaan, eikä mitään kamalaa tai mullistavaa ole sattunut. Poislukien tietenkin ne kerrat, kun jotain onkin sattunut tai maailmankirjat ovat olleet sekaisin. Sama myös täällä, minun kodissani. Eipä tännekään tämän kummempaa. Mitään kamalaa tai mullistavaa ei ole sattunut, olen vain sellaisella hengähdystauolla (myös blogista ollut), jonka jälkeen täytyy miettiä tiettyjä asioita elämässä uusiksi. Minulle on sanottu, että muutos on pelottavaa, minulle on sanottu, että se silti on kannattavaa. Minulla on elämässä aivan upeita ystäviä, joiden arvo oikein kristallisoituu tällaisissa elämäntilanteissa, kun oikein kaipaa sitä lohduttavaa halausta, kannustavia sanoja ja ihan vain yhdessäoloa. Kumppaninkin olen ovelasti valinnut osittain näiden ominaisuuksien vuoksi :)


Toivoin, ei, tiedän, että elämä kantaa. Mutta tosiaan, noin muuten eipä tänne tämän kummempaa kuulu. Olen nauttinut ystävien seurasta, kotona olemisesta, hiukan ulkoilmastakin, lepäämisestä ja elokuvista.
Kotiinkin vaihdoin hiukan syksyisempää. Ihana neutraali sohva jätti valkoiset tyynyt taakseen ja sai uudet värit, tadah:
 Ai että miten tuntuu munaskuissa asti tuo syvän violetti väri! Miten kivalta se näyttääkään, ihana syksy! Tummanvioletit tyynyliinat ovat Hemtex-ostoksia muutaman syksyn takaa, ja "myyränharmaat" tyynyliinat H&M Home, tänä syksynä hankittu. Filtti ;) on aiks vanha, ja pidin siitä kynsin hampain kiinni, kun muuton yhteydessä mies antoi luvan pitää kolme huopaa, eikä yhtään enempää. Julmaa. (Pidin kuitenkin vissiin viisi, hihi, ei kerrota kellekään)
Ostin myös yhden tai kaksi kynttilää..
Ihania harmaan, shampanjan ja valkoisen sävyjä, harmaa taitaa ollakin syksyn muotiväri, mähän olen oikein in sitten kerrankin! 
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! Ja kiitos viime postauksen palautteesta fb:n puolella, tulen kovin iloiseksi palautteestanne! <3

3 kommenttia:

  1. Niin, nuo tyynyt ja filtti! Mun piti sanoa, kun eilen kävin. Että ihania. Voi mikä fanitettava väri (ja mulla on muuten yksi tuollainen Hemtex-tyyny kans!). Sopii tuohon rauhalliseen harmaaseen niin sopivan syksyisen piristävän rauhoittavasti. Kas. Violetti on muuten siitä jännä väri, että se piristää rai rauhoittaa ihan riippuen siitä, kumpaa sen haluaa tekevän.

    Kivoja ei-sinne-sen-kummempia -päiviä jatkossakin, naatitaan ihanista ihmisistä ja syksystä <3

    VastaaPoista
  2. Violetti <3 minä:) Kiitos, samoja päiviä sulle myös! Tai omia, mutta seesteisiä!

    VastaaPoista
  3. Mitäs tämä tämmöinen on että viatonta ihmistä huijataan julmilla FILTHEILLÄ!

    VastaaPoista

Kiitos sanoistanne!