22.4.2012

Karjalanpiirakoita ja kallioplanetaarioita

Meillä menee hommat vanhaksi. Joka toinen pussi karjalanpiirakoita löytyy jääkaapista muutama piirakka homeessa. Ja se tulee aina yllätyksenä. Joka kerta "ohhoh, ne on taas menneet vanhaks". Ja kumpikin tietää heti, mistä on kysymys. 
gugl
Mies osti Citydealista (joka on vissiin nykyisin Groupon) liput Kallioplanetaarioon. Noin seitsemän kertaa puhuimme "no ensi viikolla mennään". Ja sitten havahduimme asiaan pari viikkoa lippujen umpeenmenon jälkeen. 
Kallioplanetaario olisi ollut oikeasti tosi mielenkiintoinen paikka käydä. Mutta kun meillä on niin fiini ja kiireinen elämä, jossa kaikkea superjännittävää tapahtuu ihan koko ajan. (Ts. koira pitää kusettaa ja Rillit Huurussa katsoa boxilta)
Nyt minua harmittaa niin, etten halua koko planetaarioon vähään aikaan. Vasta sitten, kun en enää niin kirkkaasti muista saamattomuuttamme.
Karjalanpiirakatkin olivat meillä niitä kaupan kalleimpia. Tosi hyviä ja kivasti rypytettyjä. Sitten rupesi ottamaan aivoon se ainainen homekasvusto, ja nyt ostetaankin niitä 9kpl/1,29€. Ihan oikein meille.
Meillä oli myös kihlakaiverruslahjakortti, jonka kinusin myyjältä ostohetkellä(niin romanttista). Havahduin tuossa maaliskuussa siihen, että se oli mennyt joulukuussa vanhaksi. No, onpahan aikaa miettiä sitä kaiverrusta sitten. Tulee maailman uniikein ja ihanein ja kaunein kaiverrus tällä miettimisellä. 
 Mutta asiat perspektiiviin. Pieni lista asioista, joita ainakaan minä en ole unohtanut:
Syöminen
Nukkuminen
Koiran ulkoilutus (tosin ruokkimisen muistaminen tekee joskus tiukkaa, terveisin nimimerkki "koiramme syö viikonloppuisin Etelä-Euroopalaiseen tapaan iltakymmeneltä", ja ruokinta-asian muistaa siinä vaiheessa kun sen silmät meinaa pullahtaa päästä minun jääkaapilla ovella seisomisen aikana)
Täydelliset naiset
Suklaa
Hellyys
...
Siinäpä ne tärkeimmät tietty jo olikin.
Mitä sä syöt?
Onneksi minua ei kuitenkaan unohdeta, olen tavannut ystäviäkin. Yhdeltä heistä olen saanut mitä ihanimman kunniatehtävän! Olen siitä ylpeä ja onnellinen, ja aion suorittaa kunniatehtäväni suurimmalla mahdollisella viisaudella, johon kykenen!! Tästä ei tässä vaiheessa vielä sen enempää (vihje; sanassa on viisi kirjainta, ja se alkaa K:lla).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sanoistanne!