13.3.2011

Pulukkamäkeen seisomapaikalta

Olin eilen poikaystävän kanssa Seisomapaikka- klubilla, jossa kolme stand up-koomikkoa esiintyivät, ja mullahan oli kivaa! Seisomapaikkaneitsyyskin meni (kyllä, vasta nyt) nauraessa niin, että melkein lirahti. Saatoin myös nauraa hyvin kovaäänisesti, ja tyrskiä edessäistuvan hyppyritukkamiehen niskaan. Sen siitä saa, kun on lyhyet hiukset. André Wickström päätti illan, ja minä olen aina ajatellut hänen olevan "ei-minun-tyyppiseni-suomenruotsalainenkin-koomikko", mutta onneksi olin väärässä! Andréhan oli hauska! Stand upin jälkeen kävimme vielä syömässä ja sitten olikin kaksi viihdytettyä ja hyvinsyönyttä jo nukkumavalmiita. Tällaiseksi nämä lauantai-illat menneetkö ovat? Ei se kyllä niin haittaa. Kyllä niitä aamukolmen takseja kotiin on jo maksettu itse ihan nokko.
Kuva osoitteesta seisomapaikka.com
Mutta olipa Ilokivessä mukava tunnelma, olen vähän vielä fiiliksissä eilisestä. Tänään tosin luvassa ehkä yhtä mukavaa ellei mukavampaa toimintaa, mäenlaskua. Hiihtomaa tuossa aika lähellä kutsuu. Jos kerran ainakin lasken sen mäen ja sitten keskityn makkaranpaistoon, pullaan ja kuumaan mehuun. Retkeilymeiningillä siis mennään.
Kuva osoitteesta www.guy-sports.com
Kuvia pulukkamäestä myöhemmin(jos ne ovat julkaisukelpoisia..)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sanoistanne!